Lina Gunnarsson

1 vecka kvar

Publicerad 2014-08-11 12:05:40 i Allmänt,

Åh känns så himla konstigt!! 
Om 1 vecka så börjar vi skolan igen & inte nog med det så börjar jag sista året :O asså whhhaaaattt?? 
Sista året på gymnasiet, helt sinnes, vart har tiden tagit vägen? 
Kommer ihåg när jag började, satt helt ensam i klass rummet & det tåg typ 1 månad för min & få vänner, var så himla blyg!! 
Lärde känna några i klassen & sen några fler. 
Blev jätte bra vän med 2 ifrån 3:an så tyvärr är dem inte kvar detta skolåret, men vi har haft kontakt nu i sommar & jag hoppas att vi fortsätter ha kontakt, men de tror jag att vi kommer ha :) 

Sen fyller jag år om 10 (!!!!) dagar!! 
Förvandlas mot en jobbig tonåring till en vuxen människa, haha. 
Shit detta år asså, haha det känns ju faktiskt lite nervöst men ja, jag är nog äntligen redo för livet ;) pusssss


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-12 04:10:15

Går på jälla själv och har aldrig sett dig men för jävla fin tjeje och hoppas att vi kommer att lära att känna Varandra innan du slutar :)

Svar: Jaha va trevligt :) va heter du? Kanske vet vem du är? :)
linagunnarssons.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela