Lina Gunnarsson

Fall wanties!

Publicerad 2014-08-10 21:38:00 i Plus size Fashion,

Hittade lite som skulle vara gulligt nu när hösten snart är här. 
Så jag tittade lite på Lindex, där jag hittade de söta knästrumpor, haha har blivit mycket för knästrumpor & skaterskirts, ADORABLE!! 
Sen har jag tittat på H&M's plus size avdelning & hittade en super läcker jacka (MEN halsen ska vara nervikt) 
Sen såklart min favorit klädsida, Forever 21, hitta lite allt möjligt, ja men slänger in bilder & skriver ovanför vilken affär det är ifrån :) 
Hittade tyvärr ingen rutig skjorta, men det kommer väl senare. men i alla fall, detta vill jag ha hängades i min garderob denna Höst. 
 
LINDEX: 
 
H&M:
 FOREVER 21: 
 
 SKOPUNKTEN:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela