Lina Gunnarsson

HHIIIII!

Publicerad 2014-08-10 19:42:40 i Allmänt,

Så sitte här framför datorn & lyssnar på musik. 
Försöker hitta lite bra filmer & titta på film. 
Varit så sjukt trött idsg efter resan igår som BTW gick super bra! 
jag tränade henne lite & skrittade lite på henne, började lugnt med bara skrittning & halt & sånt för att jag ska veta att jag har kontrollen. 
Ska försöka planera in en till resa kanske över en helg då hon sa att jag fick bo i deras gästrum, så vi får se hur det blir. 
 
Jag har fortfarande inte hört något ifrån Max, men jag håller humöret uppe & håller alla mina tummar för att jag ska få jobbet där, det vore bara fanstastiskt, för vill verkligen ha jobb, så håll fortfarande era tummar för mig ;) haha
I alla fall, börjar känna lite höst feelings, snart börjar skolan & sen är augusti slut vilket betyder att sommaren snart är över & då börjar hösten, vilket ska bli mysigt & sen börjar vintern ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela