Lina Gunnarsson

The fault in our stars

Publicerad 2014-08-07 17:26:45 i Allmänt,


Jag har typ inte gjort något annan än att läst denna bok i sträck! 
Så förlåt för bloggningen & allt, men ja i alla fall about the book. Valde att läsa den på engelska, gick som smort, haha. 
& den var verkligen sååååå bra!! Blev rörd & tänkte verkligen igenom boken. 
Haha var tvungen att försöka hålla in tårarna i slutet av boken, så ja, jag blev verkligen rörd. 
I alla fall nu ska jag se den på film, så längtar tills den kommer ut på dvd om jag inte bestämmer mig för att se den på bio då jag har ett bio kort, men vi får se, haha. 
I alla fall har ni inte läst boken, så gör det!! Rekommenderar den starkt, haha & ska verkligen läsa dem andra böckerna som John Green har skrivit & så får vi se om dem är lika bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela